
These Days ontwikkelt tv-campagne voor Palm bier
In de nieuwe tv-campagne van Palm staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee wil de brouwer laten zien wat Palm – ook voor nieuwe bierdrinkers – zo bijzonder maakt. Palmbier als ontspanning en afleiding van de dagelijkse hectiek.
Bavaria maakte begin juli kenbaar fors te investeren in de Palm-bieren. Naast de modernisering van de Palm-brouwerij in Steenhuffel kregen verschillende Palm-bieren een nieuwe uitstraling. De nieuwe tv-campagne is een van de belangrijkste middelen om het brede publiek kennis te laten maken met het vernieuwde, maar vertrouwde biermerk Palm: een verfrissend bier met smaak en karakter.
De campagne is ontwikkeld door reclamebureau These Days, onderdeel van Young & Rubicam Network.
Rinske van den Bos, pr-manager van Bavaria: "Insteek van de campagne is om uit te dragen dat Palm 'een verfrissend bier met smaak en karakter is en dat het gedronken wordt in een sociale setting met familie en goede vrienden'. Dat is ons uitgangspunt geweest om tot een concept te komen voor deze tv-campagne. Er zijn op dit moment drie commercials gemaakt, die in 2017 en 2018 afwisselend uitgezonden zullen worden in zowel Nederland en Belgie."Credits
Namens Palm zijn de volgende personen betrokkenen bij deze campagne: Herman Hazewinkel, Global Marketing Manager Palm, Danielle Leukel, Brandmanager Palm Nederland, Michaël Cordie, Brandmanager Palm Belgi, en Kristof Ampe,Global Marketing Directeur Palm.
Mediabureau is Mindshare, zowel voor Nederland als Belgie.
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie