TravelBird lanceert realtime interactieve reisadviseur
30-05-2017 13:59:52 | Door: | hits: 2895 | Tags:

Reizigers kunnen terecht bij de persoonlijke, realtime, digitale reisadviseur die met de TravelBird-app met ze mee op reis gaat. Reizen kent momenten van spanning; wanneer je moet inchecken, waar je de huurauto vindt, of wat je moet doen bij verloren bagage. Proactieve service via de TravelBird-app is een vernieuwing op reisadvies die reizigers helpt op deze cruciale beslismomenten.

Reizigers krijgen automatisch de juiste informatie op het juiste moment tijdens de reis, wat op basis van klantonderzoeken en bestaande algoritmes mogelijk is. En dat groeit steeds verder. Zo krijgen TravelBird-reizigers bijvoorbeeld bij het uitstappen van het vliegtuig meteen de voor hen relevante reisinformatie te zien. De details van een huurauto, de transfers naar het hotel, of de route naar een restaurant en terug naar het hotel. En als er iets misgaat kunnen reizigers contact opnemen met een persoonlijke TravelBird-reisadviseur. Die adviseur neemt zo snel mogelijk contact op met de reiziger en probeert de vragen te beantwoorden en de situatie in ieder geval zo comfortabel mogelijk te maken. De app is ook beschikbaar zonder internetverbinding.

Symen Jansma, CEO van TravelBird: “Reizigers moeten zich op ieder moment van de reis gesteund weten en voelen door TravelBird. Met deze realtime service en instant feedback, zijn onze adviseurs altijd dichtbij. Zo wordt de organisatie van het reizen, het inwinnen van advies en het stellen van vragen heel eenvoudig. We zetten nu een extra stap om het reizen nog zorgelozer te maken met deze pro-actieve en persoonlijke realtime TravelBird-reisadviseur.”

www.travelbird.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie