VDS Publishers neemt JFK over
22-11-2017 18:53:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 3443 | Tags:

VDS Publishers, uitgever van TopGear in Nederland en België, versterkt zijn positie aan de bovenkant van het mannensegment met de overname van JFK. JFK was in handen van investeerders. TopGear, met TopGear Magazine en TopGear online, richt zich op liefhebbers van auto’s in combinatie met mannenlifestyle. En JFK – for great men – met JFK Magazine, JFK online en de JFK Greatest Man Award, focust op lifestyle, waarvan auto’s zeker deel uitmaken.

JFK-hoofdredacteur Willem Baars: "Met VDS vinden we een uitgever die gelooft in de combinatie van print en online, en die al 12,5 jaar in het hogere mannensegment te vinden is. Precies daar waar wij ook zitten. TopGear en JFK onder één dak is dus een ideale combinatie."

De broers Roland en Martijn van der Spek, eigenaren van VDS Publishers: "JFK is een sterke titel, net als TopGear. Beide zijn gericht op de welstandige, hoger opgeleide man en bedrijfsmatig valt er veel te kruisbestuiven. Vorig jaar hebben we een succesvolle restyling van TopGear online doorgevoerd, uiteraard staan we te popelen om JFK online dezelfde boost te geven. Daarnaast zullen we meer investeren in het JFK-platform, events en verdere uitbouw van de custom media en big data-activiteiten in de mannen-doelgroep."

Over TopGear Nederland: in 2005 gestart, verschijnt twaalf keer per jaar en brengt daarnaast vier specials per jaar uit. Het 150ste nummer ligt aanstaande donderdag in de winkel.

Over JFK: in 2007 gestart, verschijnt zes keer per jaar en het 68ste nummer ligt 14 december in de winkel.

www.jfkmagazine.nl
www.topgear.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie