Value Zipper salespartner Veen Media
16-02-2017 18:16:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5171 | Tags:

Met ingang van 1 maart 2017 gaat Value Zipper de advertentieverkoop van de special interest uitgaven van Veen Media verzorgen. Veen Media is de uitgever van Jamie magazine, Filosofie Magazine, New Scientist, Maarten! en Historisch Nieuwsblad. Met de toevoeging van deze titels vertegenwoordigt Value Zipper nu elf uitgeverijen met ruim 50 bijbehorende titels en verstevigt ze haar positie als grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte.

Afbeeldingsresultaat voor Jamie magazine 2017Patrick van Hooy, oprichter Value Zipper: “We zijn erg blij met de toevoeging van de merken van Veen Media aan ons portfolio. De titels zijn een zeer waardevolle aanvulling op domeinen waar we al sterk zijn, zoals food en populair wetenschappelijk. We geloven in een breed en diep portfolio met verrassende crossmediale mogelijkheden. Hierdoor kunnen we écht waarde toevoegen voor onze adverteerders.”

Hylke van der Meer, directeur Veen Media: “We zijn erg blij dat Value Zipper de Veen Media titels gaat vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. Value Zipper heeft de afgelopen jaren een mooie ontwikkeling doorgemaakt. Het portfolio van Veen Media sluit erg goed aan op dat van Value Zipper waardoor te verwachten is dat Value Zipper haar positie op de advertentiemarkt kan gaan verstevigen. Ook de, zowel praktische- als inhoudelijke wijze van marktbewerking door Value Zipper spreekt Veen Media zeer aan. Kortom, een mooie match.”

Afbeeldingsresultaat voor Maarten! magazine 2017Met meer dan 50 titels is Value Zipper de grootste onafhankelijke aanbieder van mediaruimte. Eén loket met print, online en crossmediale maatwerkoplossingen voor adverteerders en mediabureaus. Value Zipper is gespecialiseerd in branded content; merkverhalen perfect passend binnen het format van de titels. Het portfolio bestaat uit magazines, websites, dagbladen, nieuwsbrieven, waaronder KIJK, delicious., 90 Minutes, Zin, Weerplaza, KNIP Mode, GOLF.nl, Home & Garden, Formule 1, ROOTS, Seasons, Boer zoekt Vrouw en FietsActief. 

Veen Media heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot een mediabedrijf dat niet meer alleen vanuit tijdschriften denkt, maar vanuit het merk en het totale aanbod van alle producten, zowel on- als offline. Daarbij heeft Veen Media gekozen voor de domeinen Filosofie, Wetenschap, Geschiedenis en Food. Binnen deze domeinen is Veen Media actief met krachtige merken als Filosofie Magazine, New Scientist, Historisch Nieuwsblad, Maarten! en Jamie magazine.

Afbeeldingsresultaat voor Filosofie Magazine 2017 februariwww.valuezipper.nl
www.veenmedia.nl

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie