Voetbal International lanceert nieuwe digitale omgeving
25-04-2017 16:56:00 | Door: Katja Brokke | hits: 6181 | Tags:

Voetbal International lanceert de nieuwe website www.vi.nl en de daaraan gelieerde smartphone-app. De website en app zijn nieuw opgebouwd en volledig gerestyled. Voor zowel de medewerkers van Voetbal International als de voetballiefhebbers zijn er buiten de restyling noemenswaardige veranderingen te noteren. Zo kan de redactie gemakkelijker en sneller content publiceren, biedt het contentmanagementsysteem de optie om gestructureerd om te gaan met de publicatie van branded content en is de toepasbaarheid van data vereenvoudigd. Voor de voetballiefhebbers geldt dat (nieuws)berichten sneller online staan, notificaties eerder ontvangen worden en er de mogelijkheid is om mijn VI in te richten naar persoonlijke voorkeur en interesse.

VI PRO

Afgelopen januari heeft Voetbal International VI PRO geïntroduceerd. Een digitaal abonnementsvorm welke toegang geeft tot de beste verhalen uit het magazine aangevuld met dagelijkse exclusieve content, zowel geschreven als video, over verschillende onderwerpen binnen en buiten de lijnen. Binnen de nieuwe digitale omgeving krijgt Voetbal International de mogelijkheid om de voetballiefhebbers te verleiden tot een betaald lidmaatschap. VI PRO content wordt verweven door de open content en is na registratie tot vijf items per maand gratis te lezen en/of te bekijken (metered paywall). Indien de vijf items verbruikt zijn, volgt een free trial-aanbod welke uiteindelijk moet leiden tot een betaald lidmaatschap. Eenmaal lid van VI PRO kan men deel nemen aan gesprekken met onze redacteuren en wordt op basis van data verdere personalisatie toegepast.

Michel de Nooijer, Product- & Business Development Manager van VI: “Voetbal International is klaar voor de toekomst, resultaat van een prima samenwerking tussen onze ontwikkelaars, Info.nl en The Capitals.”

Maarten Roomer, hoofd marketing van Voetbal International:  “De nieuwe digitale omgeving weerspiegelt de veranderingen van de afgelopen twee jaar. Achter de schermen is en wordt hard gewerkt aan de positionering en digitalisering van Voetbal International. De website en app zijn hier fantastische voorbeelden van. Zowel het merk als de business gaan hiervan profiteren.”

www.vi.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie