Wayne Parker Kent lanceert NIETSTEMMENNIETZEIKEN.nl
07-03-2017 13:10:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2939 | Tags:

Wayne Parker Kent lanceert de campagne NIETSTEMMENNIETZEIKEN.nl, die Nederlanders in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen aanspoort om te gaan stemmen.

Op de landingspagina www.nietstemmennietzeiken.nl kunnen bezoekers zich inschrijven voor een eenmalige nieuwsbrief die abonnees op 15 maart een overzicht aan nabijgelegen stemlokalen mailt.

De initiatiefnemers stapten naar de directie van Wayne Parker Kent met de vraag of het volledige onverkochte display inventory van Wayne Parker Kent ingezet mocht worden.

Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent: “Die gasten verzinnen van alles op vrijdagmiddag, maar dit is de eerste keer dat een van de ideeën een publieke zaak dient. Mede daarom gaven we direct groen licht voor het idee.”

Ashwin Murli, mede-intiatiefnemer: “Als je kijkt naar de vorige verkiezingen dan is de leeftijdsgroep tot 35 de lastigste club om naar de stembus te slepen. Dat is exact de groep die wij met onze titels bereiken. Daarom hebben we met een krat bier en wat creatief werk in de avonduren deze campagne in het leven geroepen. Veel jongeren vinden politiek saai of ingewikkeld en verdiepen zich er daarom niet in. Dat moet je natuurlijk zelf weten, maar dan moet je ook niet zeuren als je geliefde basisbeurs plots verdwijnt.”

NIETSTEMMENNIETZEIKEN draait tot na de verkiezingen op het gehele netwerk van Wayne Parker Kent. Binnen dit netwerk vallen onder andere titels als NSMBL, FHM, Culy, HP/De Tijd, Manners, Bedrock en Famme.

Credits:
Art-direction: Ashwin Murli | Operations: Arne Stierman | Copy: Mark Schoones | Development: Menno van der Horst | Strategy: Stephan Duin

www.nietstemmennietzeiken.nl
www.wayneparkerkent.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie