Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 10:14:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 4013 | Tags:

Wayne Parker Kent, dat inmiddels dertien titels in haar portfolio telt, zal het digitale platform van HP/De Tijd aan haar portfolio toevoegen. De samenwerking gaat in per 1 februari 2017. Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development. Wayne Parker Kent, dat inmiddels 13 titels in haar portfolio telt, zal als eerste wapenfeit een redesign van de website van HP/De Tijd uitvoeren. Dit maken beide partijen deze week bekend.

Slaven Mandic, CEO van Wayne Parker Kent: “HP/De Tijd is complementair aan onze sterke mannentitels Manners en WANT. Hierdoor hebben we nu een oplossingen voor adverteerders en mediabureaus die online mannen boven de 30 jaar willen bereiken.” De uitbreiding ligt volgens Mandic in lijn met de ambitie van Wayne Parker Kent om in 2017 het portfolio uit te breiden met tien titels.

Marianne Verhoeven, uitgever HP/De Tijd. “2016 was voor ons al een succes. Onze printoplage is, ondanks een dalende markt, met 23 procent gestegen. Daarnaast zien we ook het online bezoek flink toenemen naar maandelijks boven de 400.000 unieke bezoekers in het afgelopen kwartaal. Bovendien kunnen we dankzij de recente en goed ontvangen start van ZUS samen met HP/De Tijd ook de doelgroep van de wat hoger opgeleide vrouw van 25 jaar en ouder goed bereiken. De samenwerking met Wayne Parker Kent zorgt ervoor dat we in deze tijd van groei nog meer gas kunnen geven.”

Doordat HP/De Tijd wordt toegevoegd aan het portfolio van Wayne Parker Kent, wordt de titel betrokken in native advertising campagnes die draaien op overige mannentitels van Wayne Parker Kent. Zo werd er onlangs voor Philips een videocampagne op Manners ontwikkeld die nu ook hier te zien is op HP/De Tijd.

www.wayneparkerkent.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie