Wubbe en Fox on the Run creëren campagne AutoWeek
31-05-2017 13:14:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3472 | Tags:

Wubbe ontwikkelde, in samenwerking met Fox on the Run, een campagne om traffic naar de site van AutoWeek te genereren. AutoWeek biedt een platform waar alle informatie over occasions samenkomt: online zoeken, gratis kentekenrapportage, schadehistorie, hulp bij aankoop. De campagne laat aan de hand van autotypes die ook mensennamen zijn, zien dat AutoWeek je dichter bij de auto brengt die het best bij je past. Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde welke wordt uitgerold op radio, in print, social en online.

Doelstelling: genereren traffic naar de occasion-sectie op AutoWeek.nl.
Medium: Print, radio, social, online.

Credits: Opdrachtgever: AutoWeek | Bureau: Wubbe/Fox on the Run | Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems | Strategie: Gilbert Witjes | Productie online: Bas van Haren | Fotografie: Aad Hoogendoorn | Geluid: SoundCircus | Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

www.wubbe.nl
www.foxontherun.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie