Buro Benk laat verrassend Oostenrijk zien middels een online fotowedstrijd
25-08-2014 08:27:29 | Door: Nico Scherphuis | hits: 2241 | Tags:



Buro Benk, gespecialiseerd in joint marketing, heeft voor het Oostenrijks Toeristenburo een online fotowedstrijd ontwikkeld, waarbij de veelzijdigheid van Oostenrijk als vakantieland optimaal getoond wordt. Deze samenwerking is onderdeel van de grote wintercampagne van het Oostenrijks Toeristenburo.


Meer dan skiën alleen

Oostenrijk is dé nummer één wintersportbestemming voor Nederlanders. Naast skiën en snowboarden, valt er nog veel meer te beleven. Bijvoorbeeld wandelen door sprookjesachtige landschappen, genieten van indrukwekkende uitzichten, wellness, culinaire regionale specialiteiten en evenementen. En elke keer weer hartelijk verwelkomd worden door de gastvrije Oostenrijkers. Vakantiemomenten die in herinnering zullen blijven. Door mee te doen aan de actie Verrassend Oostenrijk, maken deelnemers kans op zo’n inspirerende wintervakantie in Oostenrijk en verschillende fotocamera’s van Olympus. Voor meer informatie www.verrassendoostenrijk.nl.


Alfred Cossmann, directeur van het Oostenrijks Toeristenburo: “De visuele uitingen van het merk “Vakantie in Oostenrijk” oriënteren zich op de behoefte van de gasten aan persoonlijke ontwikkeling. Ze dragen bij aan de voorpret op waardevolle geluksmomenten die ons als een foto in ons hoofd bij blijven. Daarbij spelen vakantiefoto’s een bijzondere rol! Daarom verheugen wij ons bijzonder over deze joint marketing campagne met OLYMPUS in combinatie met een fotowedstrijd. Deze actie past perfect bij ons doel, de Nederlander voor een vakantie in de sneeuw enthousiast te maken.”


Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: “Wij geloven in de kracht van samenwerken en zoeken verbanden. Een beeld zegt meer dan duizend woorden; een uitspraak die ons inziens ook naadloos aansluit op het belangrijkste doel van het Oostenrijks Toeristenburo. En op vakantie maak je foto’s; Olympus was direct enthousiast over de insteek van de campagne. Een win-win situatie voor beide merken.”


Buro Benk

Buro Benk is joint marketing. En joint marketing is een manier van denken. Buro Benk gelooft in de kracht van samenwerken en legt verbanden en brengt partijen bij elkaar. We onderscheiden 3 vormen van joint marketing: Actie, Activatie en Strategie. Buro Benk is gevestigd aan de Oudegracht in Utrecht en werkt onder andere voor John West, JAN Pannenkoeken, SENSEO, Offley Port, Sicilia en Chupa Chups. Voor meer informatie en casebeschrijvingen BuroBenk.nl.


www.burobenk.nl



Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media en marketingcommunicatie