Exterion Media stapt in Mobile Advertising
09-02-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4356 | Tags:

Exterion Media kondigde tijdens het Cross Media Café in Hilversum officieel aan dat ze voortaan al haar klanten de mogelijkheid biedt om de buitenreclame campagne te versterken met een campagne op mobiel. Dit zal zowel voor de massa kunnen, maar Exterion Media richt zich met name op het getarget inzetten van de mobiele campagnes.

 

 

Zo kan een adverteerder zowel exclusieve zichtbaarheid krijgen op de posters in de NS-stations, maar ook op de mobiele telefoon van de NS reizigers als ze in het station of op het perron zijn. Marketing Director Guy Grimmelt: “We zijn trots op het feit dat we onze klanten een nog breder productaanbod kunnen bieden waarbij de impact van een buitenreclame campagne wordt versterkt door de combinatie met mobiel. We zien dat zichtbaarheid op meerdere touchpoints enorm belangrijk is om je doelgroep te bereiken maar het geeft ook de mogelijkheid om de boodschap te versterken. Zo kun je op de poster je product tonen en tegelijkertijd op mobiel aanverwante artikelen, de locatie van je winkel, een video of andere zaken tonen via je apps en mobiel internet. We zullen dus ook advies geven omtrent de creatieve invulling maar we nemen hiermee ook werk uit handen. Het overall resultaat is beter."

 

Exterion Media laat hiermee wederom zien dat de exploitant voorop loopt in het toepassen van nieuwe mogelijkheden in combinatie met buitenreclame. Recent rolde Exterion Media al een netwerk van 1000 NFC tags uit en is zij de enige partij die middels wifi en digitale social interaction locaties de koppeling met onder meer Facebook mogelijk maakt.

 

www.exterionmedia.nl

www.immovator.nl

 

Guy Grimmelt spreekt op 14 mei op het Cross Media Congres

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie