MediaCom en Central Station NL realiseren interactieve digital out-of-home campagne voor Sony
15-12-2013 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4257 | Tags:

Op vier metrostations in Amsterdam en Rotterdam brengt Sony deze week op een unieke en  interactieve manier haar nieuwe hoofdtelefoon MDR-10RC onder de aandacht. De belangrijkste campagnedoelstelling daarbij is ‘het realiseren van de ultieme gebruikerservaring door de doelgroep in fysiek contact te brengen met de MDR-10RC’.

 

Na een intensieve samenwerking tussen mediabureau MediaCom, adverteerder Sony en media-exploitant Central Station NL is een campagne tot stand gekomen die de nieuwe Sony headphones 1-op-1 linkt aan een zeer relevant gebruiksmoment in het openbaar vervoer. De interactie met merk en product worden hierbij optimaal gefaciliteerd tijdens het wachtmoment; wachten was nog nooit zo leuk.

 

Sony headphones zijn gemonteerd aan vier digitale abri’s van Central Station NL. Voorbijgangers worden door een promotieteam uitgenodigd om een headphone op te zetten en te luisteren naar muziek zoals muziek écht bedoeld is. Sony-technici zijn tijdens de ontwikkeling van de nieuwe headphone op zoek gegaan naar de ultieme luisterervaring en zijn hiervoor een samenwerking aangegaan met de populaire Ierse rockband The Script, waarvan de nummers kraakhelder en levensecht via de headphones te beluisteren zijn. Op deze manier ontstaat de gewenste unieke gebruikerservaring.

 

Marieke Hammann, Communications Director van MediaCom: “We zijn trots op de ontwikkeling en realisatie van dit unieke initiatief en de intensieve samenwerking met Sony en Central Station NL die daaraan vooraf is gegaan. De eerste ervaringen zijn zeer positief en we denken dan ook dat de resultaten de verwachtingen ruimschoots gaan overtreffen”.

 

De campagne loopt nog tot maandag 16 december en wordt ondersteund door een volledig netwerk van digitale en statische outdoor panelen in het openbaar vervoer.

 

www.mediacom.nl

www.centralstationnl.com

 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures in media- en marketingcommunicatie