Mindshare werkt voor FOX
16-08-2013 08:30:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 4290 | Tags:

 

FOX International Channels heeft Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf heden de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor haar merken, waaronder ook de nieuwe digitale zender FOX die vanaf 19 augustus van start gaat. Mindshare verrichtte al langer dezelfde werkzaamheden voor Eredivisie Live, de zender die per 1 augustus verder gaat onder de naam FOX Sports Eredivisie. 

 

Ruud de Langen, CEO Mindshare: “FOX is een indrukwekkend mediabedrijf met mooie ambities voor Nederland. Mindshare ziet er naar uit om bij te dragen aan de groei van de diverse FOX kanalen.”

 

Mindshare is een internationaal marketing- en mediabureau bestaande uit 115 vestigingen in 82 landen. Mindshare Nederland is opgericht in 1999 en heeft een gerenommeerd en gevarieerd klantenpakket bestaande uit internationale en bekende lokale adverteerders. Mindshare bezet de nummer 1 positie in Nederland (bron: RECMA) en is in 2011 door vakgroep MWG bekroond tot AMMA mediabureau van het jaar. Mindshare is onderdeel van WPP, werelds grootste communicatieservices groep.

 

www.mindshare.nl

www.foxtv.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie