Stephan van Furth managing partner onderzoeksbureau MediaTest
03-04-2014 23:00:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 7304 | Tags:

De directie van MediaTest heeft zich versterkt met oud-client director, Stephan van Furth (41). Per vandaag treedt Van Furth toe als managing partner.

 

Samen met managing partner, Michiel Rotteveel, leidt Stephan van Furth vanaf vandaag het tienkoppige team van MediaTest. Voormalig partner, Rob Does, treedt terug uit MediaTest, maar blijft verbonden als strategisch adviseur.

 

Van Furth: “Effectief communiceren wordt steeds belangrijker. Bedrijven en organisaties investeren er veel geld en effort in. Tegelijk staan de budgetten onder druk. Het onderzoek van MediaTest maakt communicatie beter en effectiever. Zo heeft het segment Advertising & Branding de afgelopen jaren tegen de trend in een stevige groei doorgemaakt. In mijn nieuwe rol richt ik me op onder meer de verdere ontwikkeling van het segment Digital Optimization. Daaruit blijkt wel dat MediaTest haar blik op de toekomst richt. En daarom heb ik bijzonder veel zin in deze uitdaging.”

 

MediaTest is hét bureau voor media- en communicatieonderzoek, bijvoorbeeld voor Rabobank, NS, Achmea, UWV en Marktplaats. MediaTest combineert slim communicatieonderzoek met unieke benchmarks, passie voor communicatie en intelligente analyses en rapportages. MediaTest maakt van communicatieonderzoek een strategisch instrument met een meetbare ROI.

 

www.mediatest.nl