Den Haag kent vrijstaande reclamepanelen toe aan JCDecaux
27-02-2018 19:30:43 | Door: Max Vlugt | hits: 2175 | Tags:

De gemeente Den Haag heeft het contract voor vrijstaande reclamepanelen (2 tot 6 m²) definitief toegekend aan Buitenreclame-exploitant JCDecaux. Dit heeft de gemeente na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux. De overeenkomst biedt ruimschoots plaats voor digitale schermen en zorgt ervoor dat het digitale Mupi-netwerk Métropole zich straks uitstrekt over Amsterdam, Rotterdam, Utrecht én Den Haag. De implementatie van de nieuwe objecten start in de loop van dit jaar.

JCDecaux zet in de Hofstad de digitalisering van het medium Buitenreclame voort met onder meer 4K lcd-schermen van 86 inch en levert daarbij diverse moderne publieke diensten met betrekking tot interactiviteit en connectiviteit. Met name in het winkelgebied in het centrum wordt het Buitenreclame-aanbod vergroot, maar ook in de rest van de stad creëert JCDecaux voldoende zichtbaarheid met Mupi's op strategische high-traffic-locaties.

Het ruime digitale aanbod biedt veel mogelijkheden voor de inzet van targeted content: actuele, contextgerelateerde en op een specifiek publiekgerichte boodschappen, op basis van (big) data en daaraan gekoppelde voorwaarden of condities. Door verschillende technieken te combineren en gebruik te maken van open datasets of zelf vergaarde informatie is het mogelijk razendsnel in te spelen op alle denkbare omstandigheden, zoals tijd, temperatuur, weer, locatie, drukte, doelgroepen, verkeersinformatie en live evenementen.

René Witzel, Algemeen Directeur JCDecaux Nederland: "Met de voortzetting van ons Mupi-contract in Den Haag verstevigen wij onze dominante positie in het commercieel belangrijke Randstadgebied. Wij zijn er trots op dat we met onze interactieve producten en diensten een bijdrage leveren aan de kwaliteitsbeleving van de Haagse openbare ruimte. Het partnerschap tussen JCDecaux en Den Haag gaat terug tot 1989 en we zijn verheugd dat de stad opnieuw haar vertrouwen in ons uitspreekt. JCDecaux breidt met deze nieuwe overeenkomst zijn digitale portfolio verder uit en biedt straks als enige exploitant zowel analoge als digitale zichtbaarheid op straat in de vier grootste steden van Nederland, hetgeen past bij de internationale ambitie om in 2020 in de top 5 van digitale mediabedrijven te staan."

www.jcdecaux.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie