Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen
13-09-2019 11:27:00 | Door: David de Jong | hits: 2001 | Tags:

Hillenaar Outdoor en Unicef werken tot eind 2019 samen. De samenwerking is in het voorjaar 2019 van start gegaan en bestaat uit het kosteloos beschikbaar stellen van outdoorreclamezuilen. Dit heeft het bedrijf bevestigd tegenover Nederlands MediaNetwerk.

Het buitenreclame bedrijf uit Leiderdorp sponsort campagnes en steunt daarmee de doelstellingen van Unicef.

Jeroen Hillenaar: "Het gaat erg goed met onze onderneming. We doen daarom graag iets terug voor de maatschappij. In UNICEF Nederland hebben we een partner gevonden waarmee we zinvol invulling kunnen geven aan die ambitie."

Het partnership spitst zich toe op het tonen van campagnes. Jeroen Hillenaar: "Daar ligt onze kracht en kunnen we verschil maken. Unicef is het enige goede doel dat wij op deze manier exclusief ondersteunen. De uitgangspunten van de organisatie spreken me zeer aan.”

Unicef zet zich in voor een wereld waarin kinderen gezond kunnen opgroeien, zich kunnen ontwikkelen en alles uit het leven halen, ongeacht religie of afkomst.

Jeroen Hillenaar: "Wij onderschrijven dat van harte. Unicef onderscheidt zich daarnaast door een zeer pragmatische en doeltreffende aanpak. Alle fondsen komen goed terecht. Hillenaar levert dan ook graag een bijdrage aan het werk van deze mooie organisatie. We hangen campagnes uit om de nieuwe merkcampagne te ondersteunen. Daarnaast brengen we gezonde voeding voor het voetlicht en tot slot genereren we aandacht voor de wintercampagne voor kinderen op de vlucht."

Op jaarbasis worden volgens Hillenaar in totaal meer dan 2.500 vakken ingezet voor Unicef.

www.hillenaar.com
www.unicef.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie