Hillenaar Outdoor exploiteert nieuwe objecten in Dordrecht
02-10-2019 16:33:00 | Door: David de Jong | hits: 1280 | Tags:

Hillenaar Outdoor exploiteert sinds 1 oktober 2019 twee digitale objecten bij de A16 en de N3 nabij Dordrecht. 

Jeroen Hillenaar, algemeen directeur Hillenaar Outdoor: "Twee belangrijke verkeersaders met veel bereik en daarmee bij uitstek geschikt als onderdeel van ons portfolio. Met deze nieuwe digitale media wordt onze positie in de metropoolregio Rotterdam nog sterker.”

De A16 is een belangrijke snelweg in het westen van Nederland die Rotterdam met Dordrecht verbindt. Gemiddeld maken ruim 170.000 mensen dagelijks gebruik van deze snelweg. Hillenaar Outdoor exploiteert er per direct een moderne digitale reclamemast die is voorzien van een scherm dat 8 meter hoog en 5 meter breed is.

Jeroen Hillenaar: "Adverteerders zijn dus verzekerd van impact omdat de mast zich direct naast de snelweg bevindt. Vooral de locatie garandeert een hoog bereik. Per twee weken passeren ruim 2,4 miljoen mensen deze plek. Immens veel en we zijn daarom enorm trots op deze aanvulling op het Hillenaar-netwerk. We konden met onze mediacampagnes in de randstad natuurlijk al langer goed faciliteren. Denkaan onze masten bij Schiphol, Amsterdam en Rotterdam. De huidige toevoeging maakt onze meerwaarde voor adverteerders in dit gebied nog significanter."

Naast de A16 breidt het bedrijf tevens uit met een groot digitaal scherm langs de N3, de randweg van Dordrecht. Per twee weken passeren 635.000 mensen deze locatie. Dit scherm is eveneens voor lokale campagnes bedoeld.

www.hillenaar.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie