Hillenaar Outdoor wint Abri aanbesteding in Nieuwegein
18-10-2019 13:47:00 | Door: David de Jong | hits: 982 | Tags:

Hillenaar Outdoor exploiteert vanaf 2020 negentig Abri’s en dertig vrijstaande (digitale) reclamevitrines in Nieuwegein. Dat heeft het buitenreclamebedrijf uit Leiderdorp vandaag bekend gemaakt. De onderneming heeft een aanbesteding gewonnen die een looptijd heeft van tien jaar.

Jeroen Hillenaar, algemeen directeur van Hillenaar Outdoor: "We krijgen het exclusieve recht om Abri’s en vrijstaande reclamevitrines in Nieuwegein te exploiteren. Het gaat zowel om analoge als digitale objecten. Deze concessie sluit perfect aan bij ons bestaande Abri netwerk in de provincie Utrecht. We zijn het snelst groeiende buitenreclamebedrijf van Nederland. Ik ben er trots op dat de gemeente voor onze onderneming gekozen heeft. Naast analoge Abri’s gaan we investeren in splinternieuwe en moderne Digital City Abri’s. Alle Abri’s bevinden zich op strategische plaatsen langs drukke wegen in de gemeente. Ideaal voor zowel regionale als landelijke campagnes. De concessie in Nieuwegein maakt onze positie in het Utrechtse gebied nog sterker. We hebben adverteerders die dekking zoeken in Utrecht inmiddels veel te bieden. Denk bijvoorbeeld ook aan Billboards op en rond het druk bezochte Jaarbeurs complex. Adverteerders die op zoek zijn naar bereik in de provincie Utrecht kunnen niet meer om ons heen. En vanzelfsprekend stopt het niet bij Nieuwegein. We blijven voortdurend kijken naar relevante uitbreiding van het Hillenaar netwerk. We verwachten in het eerste kwartaal van 2020 met de exploitatie te kunnen starten. Adverteerders kunnen vanzelfsprekend nu al bij ons terecht voor advies en informatie over de concessie in Nieuwegein.”

www.hillenaar.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie