Huwelijksaanzoek via digitaal scherm van Exterion Media
22-12-2017 12:52:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2247 | Tags:

Stephanie werd in winkelcentrum Corio Center in Heerlen op een bijzondere manier ten huwelijk gevraagd door haar vriend Stefan. Stefan kreeg het met een goede smoes voor elkaar om zijn toen nog hoogzwangere vriendin naar het winkelcentrum te leiden. Stefan en Stephanie hebben samen een dochtertje, Sara-Louise.  

Via de actie Een Nederlander zoals jij van Nationale-Nederlanden heeft Stefan een persoonlijke kerstboodschap achtergelaten door ‘Er is maar één Nederlander zoals Stephanie‘ aan te vullen met: “Lieve mama, wil je in 2018 dan EINDELIJK met papa trouwen? Liefs, Sara-Elise, Ukkie en Papa”. >Met behulp van bovenstaande kerstboodschap op ons digitale scherm vroeg Stefan zijn Stephanie ten huwelijk. Stephanie aarzelde geen seconde en antwoordde volmondig JA!

Nationale-Nederlanden: "Voor Stefan is er maar één Nederlander zoals Stephanie die hij tijdens de campagne van Nationale-Nederlanden via schermen in Heerlen ten huwelijk vroeg. Gefeliciteerd en veel geluk samen Stefan & Stephanie."

Campagne

De kerstboodschap-actie sluit aan op de campagne www.erismaareennederlanderzoalsjij.nl, die is ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam. Met de merkcampagne wil Nationale-Nederlanden uitdragen dat het al 150 jaar vertrouwd is met Nederland en alle verschillende Nederlanders die er wonen.

Credits

Klant: Nationale-Nederlanden | Reclamebureau: J. Walter Thompson Amsterdam | Mediabureau: Mindshare | Animatie en technische realisatie: Blue Mango Interactive | Media-exploitant: Exterion Media

www.exterionmedia.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie