JCDecaux breidt netwerk Métropole uit tot bijna 100 schermen
04-10-2017 12:01:13 | Door: Marianna Beets | hits: 3011 | Tags:

Het digitale netwerk van JCDecaux wordt wederom voorzien van extra dubbelzijdige panelen: vanaf week 44 heeft Métropole 100 schermen in de aanbieding.
Een kleine twee jaar na de introductie van de allereerste digitale schermen op straat, voegt JCDecaux wederom tientallen panelen toe aan zijn netwerk Métropole. Daarmee gaat het digitale aanbod richting de honderd panelen.

Eerder dit jaar introduceerde JCDecaux op diverse toplocaties, waar in beide richtingen veel verkeer en voetgangers zijn, de eerste dubbelzijdige digitale panelen.

Bart de Vries, Commercieel Directeur JCDecaux: "Met deze mijlpaal laten we zien te investeren in ons product en de wensen van adverteerders serieus te nemen. Met hoge kwaliteit beeldschermen, namelijk 4K lcdpanelen van 84 inch, bieden we een ruim aanbod op de beste locaties in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Dit netwerk behoort tot de absolute topklasse van Nederland en spreekt waardevolle doelgroepen met context-gerelateerde bewegende uitingen aan in drukke winkelstraten, op populaire pleinen en langs veelgebruikte routes."

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie