JCDecaux en G-Star pakken groot uit op Rotterdams metrostation
20-09-2017 11:47:56 | Door: Katja Brokke | hits: 3187 | Tags:

G-Star brengt zijn G-Star Elwood Jeans met sterren en modellen als Pharrell Williams en Adwoa Aboah. Ze staan op de buitenreclamebestickering op het Rotterdamse metrostation Beurs. 

JCDecaux bracht hiertoe langs de volledige lengte van de perrons op de Calandlijn en op de panelen over de sporen omvangrijke uitingen toe, waarop de modellen de nieuwe collectie dragen. De campagne toont diverse nieuwe kleur- en verfprints op het kenmerkende 3D-design en geeft tegelijkertijd een voorproefje op de nieuwe collectie G-Star Elwood X25-prints, welke half oktober worden verwacht. 

JCDecaux won recent het contract voor de exploitatie van de buitenreclameobjecten van openbaarvervoerbedrijf RET. Onderdeel hiervan is dat adverteerders enkele keren per jaar een Rotterdams metrostation kunnen domineren met een bestickering.

De bestickering op metrostation Beurs is te zien tot en met 2 oktober en is het resultaat van een samenwerking tussen G-Star RAW, Kinetic en JCDecaux.

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie