JCDecaux lanceert gespreid Mupi-netwerk in Den Haag
02-10-2018 09:29:00 | Door: Max Vlugt | hits: 1714 | Tags:

JCDecaux lanceert in Den Haag een digitaal Mupi-netwerk in de drukke binnenstad, een aantal digitale Avenue-panelen langs doorgaande wegen en een gespreid analoog Mupi-netwerk. 

JCDecaux heeft zijn eerste objecten uitgerold in Den Haag, nadat de buitenreclame-exploitant eerder dit jaar de overeenkomst voor vrijstaande reclamepanelen, twee tot zes m², won.

Het Haagse buitenreclame-aanbod van JCDecaux kenmerkt zich door een flinke digitalisering. Zo komen er op drukke centrumlocaties en in het winkelgebied digitale Mupi´s om het netwerk Métropole te versterken. De lcd-schermen van deze objecten beschikken over een 4K-resolutie en zijn maar liefst 86 inch.

Met dit analoge en digitale Mupi-aanbod is JCDecaux nog dit jaar de grootste buitenreclame-exploitant in de derde stad van Nederland. Met deze uitbreiding is JCDecaux de enige partij bij wie adverteerders het naderende belangrijke laatste kwartaal van het jaar zichtbaarheid kunnen krijgen in de vier grootste steden van Nederland; Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie