Nescafé lanceert een Coconut Latte-Abri
04-04-2018 17:19:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2429 | Tags:

Palmbomen, kokosnoten en een barretje van bamboe met een rieten dak: Nestlé’s Nescafé introduceert zijn limited edition Coconut Latte met een tropische Abri voor Amsterdam CS bij JCDecaux.   

Door de kokosnoot-twist aan de Nescafé-koffie met volle melkschuimlaag waan je je direct op een tropisch eiland. Om het niet alleen bij een mentale reis te laten, maar koffiefans daadwerkelijk een tropisch uitje te bieden, brengt Nescafé een ontspannen en exotische sfeer voor het Centraal Station van Amsterdam. De koffieproducent heeft samen met Buitenreclame-exploitant JCDecaux een Abri omgebouwd tot tropische strandtent om de limited edition Coconut Latte te introduceren.

Tegelijkertijd met deze exotische Special is NESCAFÉ op straat te zien met een landelijke Abri-campagne en selectieve digitale Buitenreclame op het Mupi-netwerk Métropole.

De Abri is tot en met 3 april te ervaren op het Stationsplein-Oostzijde in Amsterdam. 

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen NESCAFÉ, Publicis, Zenith, VivaKi en JCDecaux.

www.nestle.nl
www.jcdecaux.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie