Shell lanceert Mood Detection-campagne; koffie met een glimlach
30-03-2018 10:30:39 | Door: | hits: 2182 | Tags:

Op Shell-tankstations De Andel en Peulwijk-Oost introduceert Shell een pilot met Mood Detection. Het Rotterdamse Binnenwegplein fungeerde als decor voor de kick-off, waarin passanten werden aangesproken door een pratend billboard in de persoon van cabaretier Wouter Monden. Het winkelend publiek werd door hem aangemoedigd hun humeur te laten meten in ruil voor een professioneel bereide koffie. Een interactieve manier om consumenten op de hoogte te brengen van de vernieuwde kwaliteit en het uitgebreide aanbod van echte baristakoffie langs de snelweg.

Aanleiding van deze activatie is de Mood Detectionsoftware die Shell tot 15 april gaat testen. De pilot start bij Shell-stations Peulwijk-Oost en De Andel. De software op het digitale touchscreenscherm naast de pomp herkent, net als bij de activatie, je stemming op basis van uiterlijke kenmerken. Na het geven van een brede glimlach staat de koffie bij binnenkomst op je te wachten. Hierdoor kunnen reizigers hun weg zo snel mogelijk weer hervatten.
Deze digitale innovatie is onderdeel van een groter programma waarin Shell technologische innovatie ontwikkelt en inzet om de reis van automobilisten te verbeteren.

www.shell.nl
www.woutermonden.nl
 
www.coopr.nl 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie