TENQ Media lanceert digitaal netwerk op middelbare scholen
03-10-2017 11:49:00 | Door: Marianna Beets | hits: 3082 | Tags:

TENQ Media lanceert een netwerk van 252 digitale schermen die zijn aangebracht op waterkoelers, op 193 middelbare scholen.

Jan Wichers, directeur TENQ Media: "Het is het enige massamedium voor jongeren in Nederland. De schermen zijn aangebracht op waterkoelers die scholieren van vers drinkwater voorzien. Ze bevinden zich op centrale plekken op de scholen.”

Voor adverteerders zijn jongeren een relevante maar moeilijk te bereiken doelgroep.

Wichers: "We hebben daarvoor een passende oplossing bedacht. Met het TENQ netwerk bereik je jongeren op school, de plek waar ze dagelijks zijn. En door de combinatie met een moderne waterkoeler genereren we in theorie een hoge contactfrequentie per week van meer dan 18 keer. We wisselen redactioneel content op de schermen af met loops waarin commercials getoond worden. En dat doen we zowel landelijk als selectief. "

www.tenqmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie