Unox zet adaptive campagne in via Exterion Media
20-02-2018 11:42:25 | Door: | hits: 2768 | Tags:

Tussen week 5 en 13 zet Unox ter promotie van haar winterse maaltijden een adaptive campagne in. De insteek van de campagne is dat er bepaalde digitale uitingen worden weergegeven op basis van de weersomstandigheden en temperatuur. Er zijn in totaal zes uitingen gecreëerd die naar aanleiding van het actuele weer; neerslag, zon, vorst, worden getoond.  De adaptive campagne draait op het volledige digitale NS-netwerk op werkdagen tussen 15:00 uur en 18:00 uur.

Met adaptive planning wordt de digitale uiting gekoppeld aan actuele data en wordt er per locatie bepaald welke uiting op de schermen verschijnt. Deze manier van adverteren is zeer effectief. Recent onderzoek toont aan dat maar liefst 58 procent van de consumenten geïnteresseerd is in een digitale campagne die gebaseerd is op het actuele weer.* Daarnaast zorgen dynamische uitingen voor:

- +53 procent boodschapherkenning;
- +45 procent locatieherkenning;
- +18 procent spontane merkherkenning;
- +12 procent geholpen merkherkenning;
- +12 procent waardering, en;
- +10 procent aankoopintentie. 

*Lees hier een samenvatting van het onderzoek.

www.exterionmedia.com
www.unox.nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie