Interviews.
[Interview] Guy Grimmelt over het Design in Motion Festival
25-09-2019 | 11:42:00
Op 7 november 2019 staan alle DOOH-schermen van Exterion Media op het Centraal Station in Amsterdam 24 uur ter beschikking van motion designers. Samen met Studio Dumbar selecteerde het buitenreclamebedrijf het beste werk van kunstacademies, ontwerpers en opkomende talenten. Dus even geen Heineken of Hema, maar psychedelische digitale kunstwerken. We spreken met Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media
[Interview] Raymond van Kasterop: Als je een merk wilt laden, is analoge OOH nog steeds de beste optie
01-07-2019 | 09:10:00
Raymond van Kasterop nam per 8 mei 2019 het stokje over van Tom Motmans als Managing Director van Clear Channel Nederland. Een onbekende is hij niet; sinds 2017 vervulde hij de rol van commercieel directeur. Hoe kijkt hij naar de toekomst van het bedrijf en (digitale) buitenreclame?
[Interview] Stijn van den Heuvel (Windowsketch) over de Media Rally 2019
25-06-2019 | 10:09:31
Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Stijn van den Heuvel van Windowsketch rijdt mee. Wij bellen hem
[Interview] Anoeshka Harpal (Clear Channel) over de Media Rally 2019
21-06-2019 | 11:14:00
Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Anoeshka Harpal en Raymond Schippers van Clear Channel Nederland rijdt mee. Wij bellen met Anoeshka Harpal
[Interview] Kylie Deenen (Exterion Media) over de Media Rally 2019
18-06-2019 | 12:59:00
Op vrijdag 28 juni wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Kylie Deenen en Aimee de Vries rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Kylie
[Interview] Stefanie Kooijman (Clear Channel): We doen graag iets terug voor de maatschappij
11-03-2019 | 09:33:00
Stefanie Kooijman is Marketing & Insights Manager bij Clear Channel Nederland. We spreken met haar over de ambities en plannen voor dit jaar
[Nederlands MediaNetwerk TV] Raymond van Kasterop (Clear Channel) over outdoor advertising
17-01-2019 | 13:48:00
Buitenreclame-exploitant Clear Channel gaat goed. Drie keer goed eigenlijk. Outdoor doet het als medium goed, het is hoogconjuctuur en Clear Channel gaat zelf ook prima
[Interview] Guy Grimmelt over het voorspellen van impact
31-12-2018 | 10:08:00
Eind 2018 lanceren Exterion Media en MeMo² de Outdoor Ad Impact Forecaster waarmee de bedrijven adverteerders en bureaus binnen 48 uur een betrouwbare voorspelling over de impact van een traditionele buitenreclamecampagne kunnen geven. We spreken met Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media, over de tool
[Interview] Aimee de Vries over de deelname van Exterion Media aan de Media Rally 2018
24-10-2018 | 08:57:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Aimee de Vries en Kylie Deenen rijden mee met het Exterion Media team. Wij bellen Aimee
[Interview] Martin van Epen over de Media Rally
19-10-2018 | 12:58:00
Op vrijdag 26 oktober wordt de eerste editie van de Media Rally verreden. Martin van Epen neemt deel met het Windowsketch team. Wij bellen hem
[Interview] Rick Vriesema over AMMA's en Exterion
11-06-2018 | 10:51:00
Rick Vriesema, Head of National Sales bij Exterion Media, won de prestigieuze Carl Lipp-prijs tijdens de AMMA Awards en is mediavertegenwoordiger van het jaar. We spreken hem over de prijs en het bedrijf waar hij nu zo’n zeven jaar werkt
[Interview] Thijs Rotman (Mundu) over duurzame buitenreclame
29-05-2018 | 10:42:00
Buitenreclame-exploitant Mundu heeft een eerste duurzame digitale reclamemast toegevoegd aan haar netwerk. 400 zonnepanelen voorzien de LED-schermen van 103 m2 van stroom en ook het staalwerk is duurzaam. We spreken met mede-eigenaar van Mundu, Thijs Rotman
[Interview] Remco Duinkerken (Boomerang Media): Platte commercie werkt voor geen meter
30-04-2018 | 10:52:00
Na dertien jaar te hebben gewerkt voor Boomerang, heeft Remco Duinkerken begin dit jaar het mediabedrijf overgenomen. Jongeren zijn zijn primaire doelgroep. "Vanwege de digitale mondigheid krijg je het nu eerder en harder voor je kiezen wanneer je het verprutst"
[Interview] Arthur de Groot over Schiphol Media
27-02-2018 | 15:22:00
Schiphol verwerkte in 2017 een recordaantal van 69 miljoen passagiers. De luchthaven is daarmee een van de meest bezochte plekken van Nederland. Deze miljoenen mensen brengen de tijd voor een groot deel wachtend én koopbereid door; een ideale omgeving voor merken om in aanwezig te zijn. Wij spreken met Arthur de Groot, Sales Director bij Schiphol Media
[Interview] Guy Grimmelt en Eric Kip: OOH is het enige traditionele medium dat groei laat zien
14-12-2017 | 13:02:00
Van aanplakbiljet tot volledig interactief, digitaal en programmatic. Buitenreclame heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt en nog steeds blijven de nieuwe mogelijkheden komen. We spreken over OOH met Guy Grimmelt en Eric Kip, respectievelijk Marketing & Business Development Director en algemeen directeur van Exterion Media
[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 22:12:00
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 22:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.