[Interview] Stijn van den Heuvel (Windowsketch) over de Media Rally 2019
25-06-2019 10:09:31 Door: Saskia van Weert | Hits: 2223 | Tags:

Op vrijdag 28 juni 2019 wordt de tweede editie van de Media Rally verreden. Stijn van den Heuvel van Windowsketch rijdt mee. Wij bellen hem.

Dag Stijn, kun jij Windowsketch introduceren?

Windowsketch helpt retailers bij het automatiseren en digitaliseren van fysieke winkels. Hierin leggen we de focus voornamelijk op data- en intelligentiegedreven communicatie. Wij zijn van mening dat de path-to-purchase in een winkel enorm beïnvloed kan worden door de juiste digitale in-storecommunicatie. Ook zien wij als digitale mediaexploitant grote kansen voor retailers om ongebruikte vierkante meters in de winkel te verwaarden door het verkopen van advertentieruimte aan leveranciers/non-leveranciers op de digitale kanalen die wij retailers aanbieden. De digitale oplossingen waar wij op het moment voornamelijk op focussen zijn Digital Signage en Elektronische Schap Labels (ESL), die door middel van ons Adsketch-softwareplatform aangestuurd en ingepland kunnen worden.  

Wat kan Windowsketch dat andere spelers niet kunnen?

Windowsketch is een jonge, snelgroeiende scale-up met grote ambities. Met de motivatie en ambitie die bij ons op de werkvloer heerst, in combinatie met het alsmaar vooruitdenken, hopen wij de andere spelers in de markt altijd een paar stappen voor te zijn. Door deze gedrevenheid zullen wij in staat zijn om in de nabije toekomst, met ons relatief kleine team, grote stappen te zetten.

Kun jij jouw rallyteam introduceren?

Samen met mijn collega’s Martin van Epen (salesmanager) en Léonard Weinberg (accountmanager) zal ik (Stijn van den Heuvel - Project Owner) de Media Rally gaan rijden. We werken al een aanzienlijke tijd met elkaar samen bij Windowsketch en zijn daarom goed op elkaar ingespeeld.

In welke auto gaan jullie rijden?

De auto waarin wij de rally gaan rijden, houden we nog even voor ons zelf. Wij willen de competitie nog niet te veel vrijgeven over ons geheime wapen.

Heb jij iets met Zuid-Holland, waar de rally plaatsvindt?

Waar wij in ieder geval niets mee hebben is de voetbalclub Feyenoord. Daarnaast zijn wij wel groot fan van de prachtige kustlijn van Zuid-Holland, de uitgestrekte stranden en de mooie Hollandse duinen. Maar natuurlijk laten wij ons tijdens de rally maar al te graag verrassen door wat het Zuid-Hollandse landschap ons nog meer te bieden heeft.

Wat zijn de special skills van jullie team?

Met Martin als ervaren rallyrijder en de overwinningsmentaliteit van Léonard heb ik enorm veel vertrouwen in mijn team. Daarnaast denk ik dat wij de belangrijkste skills uit de rallysport – geduld, controle en zicht – goed beheersen.

Wie of welk bedrijf dagen jullie uit om het tijdens de Media Rally tegen jullie op te nemen?

Dit jaar dagen wij graag Erik Dubbeldeman van Streamads uit. Net als Windowsketch bestaat Streamads uit een jong en sterk team en we zien ze daarom ook als een waardige tegenstander, maar die we wel zeker gaan verslaan!

www.windowsketch.eu

 

Natuurlijk schrijf jij jouw team ook in voor de Media Rally 2019! Dat doe je hier

www.mediarally.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie