[Nederlands MediaNetwerk TV] Raymond van Kasterop (Clear Channel) over outdoor advertising
17-01-2019 13:48:00 Door: Bas Vlugt | Hits: 5861 | Tags:

Buitenreclame-exploitant Clear Channel gaat goed. Drie keer goed eigenlijk. Outdoor doet het als medium goed, we bevinden ons in hoogconjunctuur en Clear Channel gaat zelf ook prima. Het bedrijf won onlangs de concessie Utrecht, wat nu de grootste stad is in het portfolio van Clear Channel.

Wij spreken met Raymond van Kasterop, commercial director bij Clear Channel Nederland. Hij vertelt onder meer over de activiteiten in Utrecht: "Voor een gemeente is de bieding in financiële zin natuurlijk belangrijk, want er moet ook geld aan een concessie worden verdiend maar dat is zeker niet alles. Ook duurzaamheid speelt een grote rol. We gebruiken duurzame materialen, soms materialen die zijn gerecycled; groene daken, energiegebruik - daar wordt goed naar gekeken. We gaan in Utrecht in totaal 1800 objecten neerzetten. Meestal als vervanging maar ook op nieuwe plekken. Er komen 50 twee-vierkante meter digitale schermen in het centrum - dat zijn er nu nog vier. De toegangswegen naar Utrecht worden voorzien van zesenhalfve vierkante meter digitale portret schermen."

Kijk dit interview hier:

www.clearchannel.nl

Bekijk nog veel meer interviews op Nederlands MediaNetwerk TV


www.nederlandsmedianetwerk.tv


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie