[Interview] Liedewij Hentenaar: Audify zet zich in voor meer en beter gebruik van geluid in merkcommunicatie
02-12-2021 10:40:00 Door: Saskia van Weert | Hits: 5549 | Tags:

Liedewij Hentenaar is directeur van Audify, voorheen Radio Advies Bureau. Met de recente naamsverandering geeft het bureau aan zich in de breedste zin te richten op audioproducties, niet alleen op radio. Bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we haar over de naamswijziging en de plannen van Audify.

Liedewij Hentenaar: “Audify is het nieuwe RAB, onlangs gelanceerd met een andere positionering. Radio Advies Bureau was een mooie naam en is ook lang gebruikt, maar het heeft de lading nooit gedekt. In het audiodomein is er zo veel veranderd en het is een vruchtbare grond voor brand assets voor adverteerders. Alle digitale ontwikkelingen gaven aanleiding voor ons om adverteerders te willen helpen bij ontginning van dit hele audiodomein, om hun merk te laten klinken.”

“Audio triggert en raakt je. Met Audify kijken we naar de emotionele en psychologische kant van audio, die heb je nodig om merken te bouwen en te ondersteunen. Wij helpen adverteerders te ontdekken welke audio-identiteit het best bij hen past. Wij willen echt hét kennisplatform worden op het gebied van audio-impact.”

Kijk dit interview hier:

www.audify.nl 

Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia

Wij zijn een kleurrijke mix van bevlogen videomakers, producers, editors, developers en webcast operators. Met meer dan 15 jaar ervaring, een passie voor interactieve (live) content én slimme video technologie, produceren wij content en ontzorgen wij brands en bureau’s met maar één doel; creativiteit met maximaal resultaat.

In de digitale wereld kan videocontent niet zonder technologie en technologie niet zonder goede content is onze overtuiging. Alleen de combinatie met een forse dosis creativiteit zorgt voor vuurwerk.

www.quadia.com
www.nederlandsmedianetwerk.tv 

 

Willem-Albert Bol is sinds april 2021 CEO van Abovo Maxlead. Hij maakte de overstap van DPG Media waar hij zeven jaar werkte, meest recentelijk als Directeur Business Develpment... Kijk dit interview hier

Bert Jan ten Kate is oprichter en CEO van publishing trader desk Massarius. Zijn bedrijf richt zich op programmatic advertising en vertelt bij Nederlands MediaNetwerk TV over het advertentielandschap in Nederland... Kijk dit interview hier

Margriet de Kroon is Managing Director van HERC. Haar creative ad agency ontwikkelt campagnes en is onderdeel van Ace. Margriet werkte hiervoor aan klantzijde bij Young Capital... Kijk dit interview hier

Paul Alberts is oprichter en Managing Director van BrandBase, ook wel the comeback company. Ze komen met spaar acties waardoor klanten naar een retailer teruggaan voor extra aankopen... Kijk dit interview hier

Mascha Colmans-De Graaf is sales manager bij Jean Mineur Mediavision, al 20 jaar in Nederland actief in bioscoopreclames... Kijk dit interview hier

Wierish Debipersad is commercieel directeur van Clear Channel Nederland, een van de grootste buitenreclame-exploitanten van Nederland.  Kijk dit interview hier

René Mioch is filmdeskundige, presentator en theatermaker. Te gast bij Nederlands MediaNetwerk TV spreken we hem onder meer over 100 jaar Tuschinski en zijn eigen theatershow. Kijk dit interview hier

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie