
De Ondernemer begint podcast Aandachtstrekkers
Aandachtstrekkers is de negende podcastserie van De Ondernemer (DPG Media). Michel Ariëns en Patrick Wessels gaan samen in gesprek over online trends; Michel als online marketingexpert (founder online marketingbureau .CREW) en investeerder in start-ups, Patrick Wessels als dé consumentenpsycholoog van ons land.
Robert van den Ham, Content Director van De Ondernemer: ''Juist door die combinatie van mens en kennis ontstaan in Aandachtstrekkers interessante, ook verrassende inzichten waar ondernemers mee verder kunnen. Michel en Patrick kennen de online trends, kennen dus de praktijk als geen ander en benoemen die in de podcasts veelal via bestaande voorbeelden. Inzichtelijk, praktisch. Deze podcasts gaan ondernemers, maar vast en zeker ook anderen die in marketing, communicatie en media werken, op z'n minst aan het denken zetten.''
De Ondernemer gaat de komende periode meer inzetten op audio. Robert van der Ham: ''Komende maand lanceren we een groot podcast-project. En we gaan weer stappen zetten met De Ondernemer Vandaag, onze dagelijkse pratende nieuwsbrief, voorgelezen door een virtuele stem. Is een succes en de text-to-speech techniek geeft ons nieuwe mogelijkheden.''
De Ondernemer heeft drie Aandachtstrekkers-afleveringen online gezet bij de start. Robert van den Ham: ''Meteen drie, want horizontaal programmeren en podcasts zie ik niet zo. Maar bovendien kunnen we op deze manier vanaf moment-1 goed duidelijk maken wat Aandachtstrekkers is en hoe breed Michel en Patrick inhoudelijk gaan met hun onderwerpkeuze. En ja, wie weet, binge listening...''
Via deze link zijn de eerste drie afleveringen van Aandachtstrekkers te beluisteren.
Interview
Directeur Gerard van den Broek van De Ondernemer is genomineerd als Cross Media Man van het jaar 2021. Je leest ons interview met hem hier.
www.deondernemer.nl
www.dpgmedia.nl
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie