Mark Schoones en Joris van Heukelom lanceren tweede seizoen van SCHOKVAST
14-09-2021 09:53:09 | Door: Saskia van Weert | hits: 1060 | Tags:

SCHOKVAST heeft volgens de makers de ambitie om de luisteraar houvast te geven in de steeds sneller veranderende wereld. Op wekelijkse basis worden gasten aan de tand gevoeld en verdiepen de presentatoren zich in topics omtrent organisatiekunde, innovatie, marketing en media.

Mark Schoones: “Vanaf de eerste uitzending is het de ambitie een show te creëren die dieper graaft dan het geven van algemene beschrijvingen van vernieuwende fenomenen. 

Joris van Heukelom: “De combinatie van de ronduit onvoorbereide modus operandi van Mark, en mijn bij vlagen ronduit onbegrijpelijke monologen, bevalt de luisteraar blijkbaar.”

Vanaf dit seizoen zal Schokvast ook op maandelijkse basis specials produceren. Deze uitzendingen worden geproduceerd zonder gast en kennen slechts één onderwerp, dat vanuit zo veel mogelijk perspectieven wordt gebracht.

Net als de eerste zestien afleveringen zal ook seizoen twee worden opgenomen op het Mediapark in Hilversum, waar De Radiofabriek de productie van SCHOKVAST verzorgt. De visuele identiteit komt uit de koker van MIX, het creatieve bureau dat Mark Schoones begin dit jaar startte met Ashwin Murli. Naast de podcast kunnen luisteraars ook een aantal events in SCHOKVAST-stijl verwachten eind 2021.

De eerste twee afleveringen van het tweede seizoen SCHOKVAST zijn nu te beluisteren via Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts en Soundcloud.

Foto: Lyanne van Bodegom

www.workwithmix.com

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie