
MediaTest organiseert ontbijtsessie rondom podcasts
Op dinsdag 9 november 2021 organiseert MediaTest een gratis live ontbijtsessie over podcasts, in samenwerking met audio agency Airborne.
De sessie begint om 08:00 uur op het dak van Capital-C, Weesperplein 4B in Amsterdam. Rond 10:30 uur is de sessie afgelopen. De organisatie zorgt voor het ontbijt.
Audio heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Met name het bereik en de populariteit van podcasts zitten sterk in een lift. Wat komt er allemaal kijken bij het goed inzetten van podcasts? Wat zijn de valkuilen? En welke kansen bieden zij voor merken en adverteerders?
De sprekers
- Titus van Dijk (Tonny Media) – over zijn kijk op het audiolandschap en de mogelijkheden van adverteren in podcasts
- Jeroen de Bakker (Airborne) – over het maken van podcasts en branded audio content in het bijzonder
- Stephan van Furth (MediaTest) – onder meer over het podcasts-onderzoek dat MediaTest uitvoerde voor de VriendenLoterij en het belang van audio-onderzoek.
Aanmelden kan via deze link.
www.mediatest.nl
www.airborne.audio
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter
Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook
Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie