Radio 538 komt met campagne om het leven te vieren
15-04-2021 17:49:00 | Door: David de Jong | hits: 1476 | Tags:

Radio 538 is gestart met een campagne om het merkencampagne waarin het leven gevierd wordt. De zender profileert zich als de zender met de hits van nu en morgen, met de grootste artiesten.

Coco Hermans, Radio Director Radio 538: “Herinneringen maak je altijd en overal. Dat laten we in deze campagne zien. Samen lachen, samen huilen, maar vooral: het leven vieren. Dat doen we samen met onze luisteraars.”

Caroline Will, Brand Director Radio 538: “Fotografe Linda Stulic heeft dit samen met onze djs fenomenaal vast weten te leggen. Ze gebruikte voor het campagnebeeld van 538 een Polaroid Big Shot camera. Daarmee brengen we deze bijzondere momenten in beeld. Want met 538 hoef je niets te missen.”



De campagne, ontwikkeld door Active Studios Rotterdam, wordt uitgerold op televisie, online en Out of Home.

Credits:

Opdrachtgever Talpa Network/Radio 538: Caroline Will (Brand Director) | Yolande Veldt (Brand & Strategy Lead) | Coco Hermans (Radio Director 538) | Bureau Active Studios Rotterdam: Ruben Bults (Creatief) | Mark Wallaard (Creatief) Fotografie: Linda Stulic


www.538.nl
www.talpanetwork.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie