Sublime krijgt metamorfose met andere programmering en slogan
29-01-2021 13:21:00 | Door: David de Jong | hits: 2646 | Tags:

Radiostation Sublime krijgt een metamorfose. Naast een andere programmering, introduceerde Sublime op 1 februari de slogan Let's Get It On. Daarmee neemt de zender afscheid van de slogan Join The Groove Met de slogan wil het radiostation benadrukken dat Sublime er klaar voor is, aanstaat en er zin in heeft.

Bastiaan Ragas en Leona Philippo vormen voortaan de station voice. Per 1 februari 2021 wordt een door Pure Jingles gemaakte vormgeving geïntroduceerd. De focus van de zender komt nog meer op muziek te liggen. De radiozender heeft daartoe Martijn Soetens aangesteld als Music Director. Hij werkt nu nog voor NPO Radio 2 als Music Editor en Music Director voor NPO Radio 2 Soul & Jazz.

De Sublime Ochtendshow zal voortaan door Jaap Brienen worden gepresenteerd van 07:00 tot 10:00 uur. Hij komt van onder meer de VPRO en NPO Radio 6 en presenteerde al de vrijdageditie van het ochtendprogramma. Daarbij zal de Sublime Ochtendshow verhalen achter de muziek brengen en vertellen over wat er met de wereld is gebeurd terwijl men sliep. Francis Broekhuijzen zal voortaan de avonden van 19:00 tot 21:00 uur voor zijn rekening nemen onder de naam The Sublime Experience. Candy Dulfer krijgt op zondagavonden een programma onder de naam Candy's World. Daarnaast zal DJ Turne Flynn Edwards een wekelijkse Sublime WeekendMix uitzenden op vrijdagavonden en zal DJ Rob Manga verschillende stijlen mixen op zaterdagavond onder de naam The Groove.

Candy Dulfer: “Ik ben echt ontzettend blij met deze kans en ik heb ongelooflijk veel zin in dit avontuur, ik houd van radio en helemaal in deze tijd geeft het me veel voldoening om mensen met allerlei fantastische muziek kennis te laten maken. Ik hou van stijlen mixen, dat ga ik in dit programma ook zeker weer doen, maar funk, soul en jazz zullen altijd de rode draad zijn. Ik ben geen radio-dj pur sang, ik ben gewoon Candy de muzikante, en dit programma komt voornamelijk voort uit mijn persoonlijke smaak en ervaringen. Hopelijk kan ik de luisteraars af en toe een leuk kijkje in de keuken geven en ze verrassen met wat andere invalshoeken, maar bovenal worden het twee lekkere funky en soulvolle uren.”

www.sublime.nl



Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie