The Media Exchange verzorgt reclame Grand Prix Radio
22-03-2018 10:13:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2127 | Tags:

GrandPrix Radio zal komend seizoen naast alle F1-races ook alle kwalificaties live uitzenden. The Media Exchange zal hiervoor de verkoop van de reclamezendtijd voor haar rekening nemen. Renault en Jumbo zullen als eerste adverteerders bij de start van het nieuwe seizoen te horen zijn.

Grand Prix Radio zal de live feed van Olav Mol op Ziggo Sport integraal uitzenden op de radiozender. Vijf minuten voor aanvang van de kwalificatie of race wordt er overgeschakeld naar de F1-commentator.

Grand Prix Radio startte in 2016 de samenwerking met Ziggo Sport, maar zond tot dusver alleen de races uit.

Olav Mol:“Formule 1 is met de opkomst van Max Verstappen nog populairder geworden in Nederland. Niet iedereen is elke zondag in staat om de verrichtingen van Verstappen via Ziggo Sport te volgen en dus hebben de tv-zender en Grand Prix Radio opnieuw de handen ineengeslagen om zo veel mogelijk mensen van de sport te laten genieten.”

The Media Exchange is een onafhankelijk automated trading platform waarop adverteerders en bureaus reclamezendtijd kunnen inkopen van de online radiozenders van Qmusic, Soundcloud, Arrow Caz, Soul Radio, Candlelight, DeepFM, Radionomy, Adwave, 40UP, 18 Hits, Gooisch Music, Layzer en La Classica.

www.themediaexchange.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie